مزیت هدایای تبلیغاتی در اجرای کمپین های بازاریابی
۱- هزینه پایین هدیه تبلیغاتی نسبت به دیگر روشهای آفلاین
صرف بودجه عظیم تبلیغاتی و اجاره بیلبوردهای خیابان اصلی یا پخش تراکت در وسعت زیاد، از رویاهای دست نیافتنی کسب و کارهای کوچک است. اما، راههای دیگری هم برای تحقق اهداف بازاریابیتان وجود دارد. یکی از بهترین و اثربخش¬ترین این راهها، هدیه دادن کالاهای تبلیغاتی در مناسبتهای مختلف برای افراد و مشتریان خاص است.
۲- افزایش آگاهی از برند با ارائه هدیه تبلیغاتی
آگاهی از برند یا Brand Awareness، به معنی شناختهشدن کسب و کار شما نزد مردم است. پکیج های تبلیغاتی ابزاری موثر برای ترویج نام برند شما در بین افرادی است که تا به حال نامی از کسب و کارتان نشنیدهاند. پکیج تبلیغاتی یک ابزار فوق العاده برای جلب توجه مخاطبین هدف است.
۳- با هدایای تبلیغاتی بیشتر در معرض دید قرار میگیرید
یک آگهی تلویزیونی یا بیلبوردی در سطح شهر، نهایت میتواند چند ثانیه توجه شما را جلب کند. اما یک ست مدیریتی مدام استفاده میشود و نام تجاری شما را در ذهن مشتری حک میکند. برای مثال، او از ماگ تبلیغاتی برای نوشیدن چای یا قهوه و از تیشرت تبلیغاتی برای رفتن به جشن یا کوه نوردی استفاده میکند. چنین محصولات رایگانی، روشی عالی برای قرار گرفتن در معرض چشمهای مخاطبین هدف و بالقوه هستند.
۴- محصولات تبلیغاتی جایگزینی مناسب برای کارت ویزیت
کارت ویزیت برای معرفی خود یا شرکتتان استفاده میشود. اما میتوانید از ست هدیه تبلیغاتی خاص نیز برای این منظور استفاده کنید. زمانی که در همایش یا رویداد مرتبطی حضور دارید، معمولا افراد از کارت ویزیت برای معرفی خود استفاده میکنند، اما شما میتوانید با ست تبلیغاتی مانند بج سینه، ساک دستی پارچه ای و یا گلاسه، خودکار، فلش درایو یا لیوان کاغذی توجه دیگران را به خود جلب کنید.
منبع: هدایای تبلیغاتی صدرا
برچسب: ،